niedziela, 21 września 2014

Pancakes waniliowo-kukurydziane

Znowu przez jakiś czas mnie nie był w rezultacie zaniedbałam wyzwanie blogowe. Niestety nie miałam czasu na wpisy ze względu na bardzo napięty czas na studiach. Teraz sytuacja już się odrobinę rozluźniła i prawdopodobnie w tzw. międzyczasie opublikuje zaległe wpisy. Tymczasem chciałam podzielić się z Wami moim najnowszym przepisem na najprostsze pancakesy pod słońcem.


Waniliowo-kukurydziane pancakesy (przepis na 1 porcję):

- 2 czubate łyżki homogenizowanego serka waniliowego
- 2 czubate łyżki mąki kukurydzianej
- 1 jajko
- opcjonalnie: odrobina mleka (u mnie 2%)

Wszystko wrzucamy do miski i mieszamy mikserem na gładką masę o konsystencji gęstej śmietany (dosłownie naparsteczek mleka dodajemy w przypadku, gdyby ciasto było za gęste).
Smażymy na rozgrzanej patelni posmarowanej odrobiną oleju rzepakowego na złoty kolor. I gotowe!
Swoje placuszki podałam z jogurtem naturalnym i brzoskwiniami.



Z tego samego ciasta możecie zrobić naleśniki :), a jesli uzyjecie serka naturalnego możecie podać naleśniki lub pancakesy w wersji wytrawnej. 


Całość przygotowań wraz ze smażeniem zajmuję długie 10min - w sam raz na szybkie, ciepłe i pożywne śniadanie a w wersji wytrawno-naleśnikowej na błyskawiczny obiad!



Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz