wtorek, 16 września 2014

Nie wierzę, że to piszę, czyli 10 rzeczych, których (w teorii!) o mnie nie wiecie.

Kawa na ławę i karty na stół! W ramach wyzwania blogowego :). Nie mogę powiedzieć, że rzeczy, które wymienię naprawdę nikt o mnie nie wie. Prawdopodobnie są to rzeczy, o których wie większość moich znajomych i rodzina. Tylko dyplomatycznie milczą.


1. Boję się małych dzieci (takich w wieku przedszkolno/wczesnoszkolnym).

2. Gadam ze swoim psem i mało tego - sama odpowiadam sobie za niego zmienionym głosem. Robię to notorycznie: na ulicy, w domu, przy znajomych czy rodzinie. Świetnie zrozumiałabym się w tej kwestii z Kristoffem



3. Skoro tak płynnie przeszliśmy do bajek Disneya... Tak! Jestem od nich uzależniona i już wiem, że nigdy z nich nie wyrosnę.

4. Gdy jestem sama w domu śpiewam na głos piosenki z bajek Disneya wyobrażając sobie, ze jestem ich bohaterką/bohaterem.

5. Uważam, że Ania z Zielonego Wzgórza ponosi część winy (drugą część przypisuje Disneyowi) za większość moich oczekiwań wobec świata.

6. Lubię uśmiechać się do obcych na ulicy. Nawet, a może zwłaszcza, wtedy gdy patrzą na mnie jak na wariatkę.

7. Zdarza mi się wyjść z domu w różowo-szarym monodresie - do sklepu, na basen czy na siłownie.

8. Bywam złośliwa i kłótliwa. 

9. Królowa Chaosu to ja! Zazwyczaj niekontrolowanego - bałaganie i nigdy nie robię nic w terminie - jestem mistrzynią deadline-ów i nieprzespanych nocy spędzonych na nadrabianiu miesięcy lenistwa na ostatnią chwilę. 

10. Przejawiam znamiona zakupoholizmu i gadżetoholizmu. 



8 komentarzy:

  1. Hahaha, uśmiałam się z Twojego gadania do psa i za psa ;)
    No cóż, w takim razie ja będę musiała przyznać się do gadania z ekspresem do kawy :) choć nigdy nie odpowiadałam w jego imieniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. dopiero po Twoim poście zdałam sobie sprawę, że ja gadam z kotem... :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też gadam z psem ale nie odpowiadam sobie za niego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym usłyszeć Twoją ROZMOWĘ z psem :D. Ja do swojego mówię jak do dziecka, musi to wyglądać strasznie (A kto był dziś grzeczny na spacerku? Kto dostanie przysmaczka? Taaaak! Czeeekuś! Taki byłem grzeczny, tak tak tak! Psismaczek dostanę, jak wrócę do domku!). O Chryste.... :D

    Ps. Disney i Ania z ZW <3

    Buziaki, Dziewczyno z Bloga o Podobnej Nazwie ;).
    Jeszcze tu wrócę ;)...

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahah ja też kocham śpiewać piosenki z Disneya. 'Ty masz mnie za głupią dzikuskę' wychodzi mi na bank lepiej niż Pocahontas :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Hejka :)
    Skoro już zaczęłaś jedno wyzwanie to nominuję Cię do następnego :)
    Versatile Blogger Awardl jeśli chcesz wziąć udział to zapraszam do mnie po informację :)
    http://www.3stepstohealth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Rowniez bywam zlosliwa i klotliwa ;)

    OdpowiedzUsuń