czwartek, 20 marca 2014

Lunchbox potrzebny od zaraz!

Moje poszukiwania idealnego lunchbox'a zaczęły się już jakiś czas temu, gdy odkryłam, ze noszenie kilku pudełek w torebce jest niepraktyczne i mało wygodne. Szybko doszłam do wniosku, że mój idealny lunchbox MUSI być co najmniej dwukomorowy.

I tu zaczęły się schody. Wiadomo - jestem kobietą, wiec mój lunchbox nie tylko powinien być funkcjonalny, ale też ładny.
Moje poszukiwania doprowadziły mnie do strony Twój Lunchbox, gdzie od razu zakochałam się w kilku modelach. Było tylko jedno, ale za to zasadnicze dla mnie "ALE" - ceny zdecydowanie przerastały moje aktualne możliwości.
Jednak mimo to postanowiłam wziąć pod  lupę kilka modeli, które sama brałam pod uwagę - być może, zainteresują również, którąś z Was :).

1. LUNCHBOX GOODBYN





Zalety:
-Duża pojemność (łącznie 1,2l)
-Praktyczny, płaski kształt
- 3 komory  pozwalające na oddzielenie posiłków
- biodegradowalne tworzywo

Minusy:
- Dla mnie cena - 79zł + koszty przesyłki
- Producent nic nie piszę o szczelności pojemnika więc zakładam, że lepiej nie nosić w nim zupki ;)

Pojemnik dostępny w trzech wersjach kolorystycznych: czerwony, różowy i zielony.


2. LUNCH BOX STALOWY LUNCHBOTS


Zalety:
- ładny i zgrabny
- 3 komory pozwalające na oddzielenie posiłków
- trwały materiał

Minusy:
- jeśli bierzecie ze sobą posiłki na dłuższy okres czasu ma on tylko 600ml pojemności
- płynne posiłki odpadają - jest nieszczelny
- Cena wynosi 109zł + koszty przesyłki


3. LAPTOP LUNCHES - mój absolutny faworyt z twojlunchbox.pl!



Zalety:
- 4 pojemniczki (z czego dwa szczelnie zamykane) zamkniete w jednym porecznym i estetycznym pudełku
- piekny design
- wyprodukowany z materiałów w pełni ekologicznych,  pochodzacych z recyklingu
- pojemność ponad 1l
- dostepny w wersji z torbą termoizolacyjną
- rózne wariacje kolorystyczne
- dowolność umieszczania pojemników
- Made in USA (nie China)

Minusy:
-ponownie cena - 109 zł w wersji bez torby i 179zł z torba + koszty przesyłki


Nie zrażona szukałam dalej, aż na allegro natknęłam się na pojemniki firmy Ziplock, które miały zachęcająca cenę (19zł za dwie sztuki) i 3 komory na czym mi zależało, ale to jeszcze nie było to.

Moją uwagę przykuły pudełka silikonowe takie jak na poniższym zdjęciu.




Na stronie twojlunchbox.pl za taki pojemnik o pojemności 1,5l cena wynosi 85zł. Na allegro podobne, ale odrobinę mniejsze (ok.1,1l) znalazłam za 39zł + koszty wysyłki. Już miałam kliknąć "kup teraz!", ale coś mnie tknęło i powstrzymałam się. Okazało się, że dobrze zrobiłam :).

Dziś, podczas wycieczki do Empiku znalazłam identyczny pojemnik w kolekcji House of Empik! Cena - 39zł więc odpadły koszty wysyłki ;).






Zalety:
- pojemność ok 1,1l
- widelczyk, nożyk i łyżeczka w zestawie w osobnym opakowaniu (jak na zdjęciu wyżej)
- lekki materiał
- 2 komory
- po zjedzeniu pudełeczko można złożyć (jego grubość nie przekracza wtedy grubości zeszytu!)
- w porównaniu z innymi propozycjami stosunkowo niska cena




Minusy:
- pudełeczko nie jest w pełni szczelne
- produkt made in China








Mój nowy lunchbox nie został jeszcze w pełni przetestowany - na opakowaniu zostało napisane, że można używać w mikrofalówce oraz, że tworzywo nie przyjmuje smaków i zapachów przechowywanych potraw - zobaczymy!

Więcej o pojemniku wkrótce! Gdy już go wypróbuje :)



5 komentarzy:

  1. Polecam samej sobie skomponować takie pojemniczki. Kupujesz jeden duży i wypełniasz mniejszymi. Tanie i fajne, poza tym sama robisz taką ilość "przegródek" jaka Ci odpowiada w danym dniu ;) Albo po prostu kup zwykly pojemniczek z takimi komorami, a nie taki wypasiony :D Ja już zrezygnowałam z jednego pudełka, który dzielę, wole kilka mniejszych, bo łatwiej jest mi je ułozyć w mojej małe (aczkolwiek pojemnej) torebce! Pozdrawiam ;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeżeli chodzi o lunchboxy https://duka.com/pl/akcesoria-kuchenne-i-barowe/przechowywanie-zywnosci/pojemniki-na-zywnosc-i-lunchboxy, to są one dla mnie niezastąpione zwłaszcza w pracy. Dzięki nim mogę z powodzeniem zabrać z sobą każdą żywność, która jest zawsze świeża po otwarciu pudełka. Takie lunchboxy są z reguły bardzo pojemne i pozwalają na przechowanie kanapek, sałatek, czy nawet zup.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli natomiast nie mamy czasu na samodzielne przyrządzanie dań, nic nie stoi na przeszkodzie, aby skorzystać z oferty firmy https://www.lightbox.pl/krakow wyspecjalizowanej w dostarczaniu zdrowych oraz odpowiednio zbilansowanej diety pod same drzwi mieszkań! Jeśli jest się osobą zapracowaną, często to jedyny sposób na to, aby jadać zdrowo.

    OdpowiedzUsuń