sobota, 6 grudnia 2014

Niekoniecznie fit wishlista!


Czas na pierwszą notkę za cyklu grudniowego wyzwania :). Moja niekoniecznie fit wishlista! Może Św. Mikołaj się zainspiruje ;).

A tak na poważnie to miałam z tym zadaniem spory problem - prawda jest taka, że mimo iż jestem sporą gadżeciarą to jednak okazało się, że wcale nie tak łatwo jest stwierdzić co mogłoby mi się przydać ( parawad jest taka, ze chyba naprawdę wszystko mam). Poostanowiłam w takim razie postawić na rzeczy, które z jakiegoś powodu chciałabym mieć (nawet jeśli są to kolejne zbędne gadżety - w końcu prezenty nie muszą być zaraz praktyczne!) oraz na brakujące wyposażenie domowej siłowni.





1. Uwielbiam gry planszowe! Najchętniej pograłabym coś w stylu serii z Catanu, ale "Atak Zombie" i "Kolejka" również kuszą!
2. Mata do ćwiczeń (ma ktoś może tą ze Spokey? Jakieś opinie?)
3. Bajki Disneya - zawsze dobry prezent jak dla mnie! Trzeba tylko wybadać czego dokładnie nie mam, bo sukcesywnie uzupełniam swoją kolekcję!
4. Step (niekoniecznie reebok ;))
5. Bransoletka fitnessowa z biżuterii sportowej.
7. Ten konkretny model legginsów z Adidasa <3
8. Kettelbell.
9. Paleta do makijażu (bardzo podobają mi się te Sephorowe. Jakieś opinie?)
10. Ciepła bluza z jakimś fajnym napisem lub nadrukiem - fajnych bluz nigdy za wiele!

 A z takich mega ( i niestety drogich) marzeń to zdecydowanie GoPro HERO 3+ Silver Edition - już widzę co mogłabym zrobić z takim cudeńkiem!





A tak naprawdę to zawsze cieszę się nawet z najdrobniejszych rzeczy, które są dawane od serca. Sama najbardziej lubię moment kupowania prezentów dla najbliższych i choć święta nie są dla mnie już ta magiczne jak kiedyś to mimo wszystko lubię widzieć uśmiech na ich twarzach - to najlepszy prezent.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz