środa, 1 października 2014

Fitfotowyzwanie - podsumowanie

Wczoraj zakończyło się 30-dniowe wyzwanie fotograficzne zorganizowane przez Różową Klarę. Z różnych powodów nie udało mi się wywiązać ze wszystkich tematów, jednak mimo to zabawa była przednia :).

W tym poście znajdziecie wszystkie fotografie, które dodałam na Instagrama w trakcie trwania zabawy oraz te, oznaczone kolorem fioletowym, które są uzupełnieniem do dni, w których z zadania się nie wywiązałam.

1. dzień - woda


Kocham Polskie morze <3

2. dzień - śniadanie


3. dzień - fit gadżet


4. dzień - strój do ćwiczeń


5. dzień - książka


Praktyczny poradnik żywieniowy. Ciągle zbieram się, żeby napisać Wam o nim kilka słów - postaram się zrobić to do końca tygodnia!

6. dzień - coś zimnego 


7. dzień - relax


Wspieranie mojej drugiej połówki w trakcie Rock'n'run w Bydgoszczy to był bardzo aktywny relaks :)

8. dzień - trening


Treningowe centrum dowodzenia :D

9. dzień - słabość


Placki, placuszki, placunie :)

10. dzień - owoce


11. dzień - ulubiona część ciała



Lubię swoje stopy no!

12. dzień - pielęgnacja



13. dzień  - cytat


Cytat, który towarzyszy mi od lat - kocham ludzi, a zwłaszcza takich, którzy mają pasję i właśnie tą pasją żyją!

14. dzień  - radość 


Woodstock to zawsze sama czysta radość. Miłość, przyjaźń, muzyka!

 15. dzień - zapach


Elizabeth Arden - Green Tea zawsze na pierwszym miejscu.

16. dzień - posiłek poza domem


Cheat meal

17. dzień - miejsce


Chorwacja. Zakochałam się w tym kraju 9 lat temu. Mogę powiedzieć, że jesteśmy w stałym związku ;).

18. dzień - sport


Kilka lat i kilogramów temu. Może w końcu nauczę się jeździć :).

19. dzień - kolacja



20. dzień - fryzura


21. dzień - hobby


Fotografia to moja miłość od liceum. Nikon i zbiór starych, wciąż działających aparatów regularnie sprawiają mi radość. A teraz czekam na nowy telefonik z lepszym aparatem - kieszonkowiec zawsze spoko :)

22. dzień - warzywa


23. dzień - blog


Nowe hobby, ale myślę także o blogu bliższym moim innym pasjom :).

24. dzień - obiad



25. dzień - piosenka



Część towarzyszy jesiennych dni.

26. dzień - superfood



27. dzień - osoba



Najważniejszą osobą w moim życiu, obok rodziców i brata, zawsze była i zawsze będzie moja babcia (na zdjęciu w ciemnym płaszczu). A w wózeczku siedzę mała ja :)

28. dzień - buty



Miałam pokazać całą kolekcję, ale wyławianie wszystkich trampek, sneakersów, litów, martensów i innych z szafy zdecydowanie mnie przerosło ;)

29. dzień - aktywność fizyczna


30. dzień - coś słodkiego



To tyle :). W najbliższym czasie pojawi się kolejny post z cyklu Eat Friendly, a także posty z nowego wyzwania Różowej Klary (szczegóły).

7 komentarzy:

  1. Cieszę się byłaś z nami przez te 30 dni! Świetna interpretacja a jutro na moim blogu niespodzianka dla uczestników FFW i mam nadzieję, że dołączysz również w listopadzie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Intryguje mnie ten fit gadżet... Cóż to takiego? ;)
    A z mąk bezglutenowych bardzo gryczaną polecam! Ma bardzo dużo białeczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest dwukomorowy, silikonowy, składany lunchbox - świetna sprawa. Polecam!

      Usuń
  3. Czad! A gdzie znalazłaś to cudo? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W empiku, ale pełno tego na alllegro, a z tego co wiem mają też być od poniedziałku w Biedronce :)

      Usuń
  4. Piękne zdjęcia, ja również brałam udział w tym wyzwaniu ;)

    OdpowiedzUsuń