sobota, 28 czerwca 2014

Przegląd prasy: Lipcowy SHAPE

Regularnie czytuję prasę dla kobiet w formie: SHAPE'a i Women's Health. Kiedyś, zanim zaczęłam o siebie naprawdę dbać, śmiałam się, że zaczynam odchudzanie od czytania gazet. Coś w tym było, bo uzbierała mi się spora kolekcja. Teraz również dbam o to, żeby nie ominąć żadnego numeru i wczoraj, zaraz po treningu, pobiegłam po świeże gazetki.

Chociaż osobiście bardziej przemawia do mnie formuła Women's Health to tym razem w pierwszej kolejności moją uwagę bardziej przykuł SHAPE, dlatego to o nim napiszę w pierwszej kolejności.




Zawsze z przyjemnością zaczynam lekturę od kilku motywujących słów od redaktor naczelnej, Moniki Klimczak, które nastrajają mnie bardzo pozytywnie.
Gwiazdą miesiąca w lipcu jest Agnieszka Cegielska - prezenterka telewizyjna, która opowiada o podróżach, macierzyństwie i swojej diecie, ale moją uwagę przyciągnął przede wszystkim trening z gwiazdą - Iyengara - joga dla każdego. 




Trenerka Dorota Kobos wraz z Agnieszką Cegielską pokazuję 8 podstawowych pozycji Iyengary, które może wykonać praktycznie każdy. Zawsze ciągnęło mnie do jogi, ale jakoś nie miałam okazji spróbować - myślę, że to dobra okazja, żeby nadrobić zaległości.

W części PSYCHE zamieszczono m.in. artykuł jak uniknąć gwałtu oraz jak zachować się w obliczu napastnika - dosyć banalny, ale wiadomo, że w tym temacie przestróg i dobrych rad nigdy nie za wiele.  

W dziale URODA znajdziecie kosmetyki, które podkręcą opaleniznę, podkreślą plażowy look, a także ochronią naszą skórę przed oparzeniami słonecznymi. 

Z kolei w sekcji ZDROWIE przeczytamy o tym dlaczego warto uważnie przyglądać się swojej skórze. 

I moja ulubiona część, w której znalazłam kolejną treningową perełkę, czyli FITNESS.
W tym dziale dowiemy się czym jest bokwa, a także znajdziemy 3 programy ćwiczeniowe: dla początkującej pływaczki, trening "Jak pięknie wyglądać nago" z Jillian Michaels oraz mój osobisty faworyt, który sprawia, ze ten nr SHAPE'a jest wyjątkowy - trening na trampolinie!




Trening składa się z 8. prostych ćwiczeń dzięki, którym zabawa na trampolinie może przełożyć się na smukłe i umięśnione ciało. Do planu treningowego dołączone są podstawowe zasady BHP zabaw na trampolinie. Przewiduję świetną i efektywną zabawę chociaż obawiam się tak niestabilnego podłoża. Skakanie na trampolinie ma jeszcze jeden plus - nie obciąża stawów. 
W najbliższym czasie mam zamiar spróbować pobawić się w taki sposób - na pewno napiszę relację z tego treningu.




Oprócz tego w numerze znajdziecie jak zawsze garść light przepisów (tym razem z wykorzystaniem owoców), artykuł o tym co może być przyczyną nie tracenia na wadze oraz o ziołach, a także informacje na temat Metody 100 (diety opartej na liczeniu wyłącznie węglowodanów). Oprócz tego w dziale moda znalazło się kilka propozycji plażowych.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz